Slapukų naudojimas.

Mūsų svetainė naudoja slapukus, todėl jūs galite įdėti prekes į pirkinių krepšelius, užsisakyti inžinierius internete ir leisti mums rinkti anoniminius statistinius duomenis, kurie mums padėtų pagerinti svetainės efektyvumą. Ignoruokite šį pranešimą jeigu norite tęsti. Paspauskite žemiau esančią nuorodą, jei norite peržiūrėti daugiau informacijos apie mūsų naudojamus slapukus ir apie nustatymų valdymą.
Tęsti> Privatumo politika> Pakeisti jūsų slapukų nustatymus> Daugiau informacijos apie slapukus

„Bosch prekės ženklas - pirmaujantis stambios buitinės technikos kategorijoje”.

Citata paimta iš „Euromonitor“ naudotojų įrangos pramonės šakos pasaulinio kasmet atnaujinamo tyrimo, kurio duomenis „Euromonitor“ išleidžia kiekvienų kalendorinių metų pabaigoje. Kasmetinis atnaujinimas vykdomas kiekvienoje iš 46 nacionalinių rinkų, kuriose vykdomi tyrimai nuo kiekvienų metų gegužės iki rugsėjo mėnesio.

Euromonitor“ tyrimo metu visi respondentai –  gamintojai, pardavėjai, platintojai, bankininkystės sektoriaus analitikai, finansų ir prekybos atstovai – apklausiami apie makro ir mikro ekonomikos veiksnius, prekybą, tiekimą ir klientų tendencijas, apibrėžiančias paklausos lygius per ankstesnius ir dabartinius kalendorinius metus.


Euromonitor“ mano, kad gauti duomenys aiškiai atspindi padėtį tiriamoje rinkoje 2016 metais nacionaliniu, regioniniu ir pasauliniu lygiu. rinkoje 2016 metais nacionaliniu, regioniniu ir pasauliniu lygiu.

Visos „Euromonitor International“ ataskaitos pagrįstos pagrindiniu tyrimų metodikų rinkiniu:

  • Darbo vietoje atliekami tyrimai

  • Patikros parduotuvėse

  • Prekybos tyrimai

  • Įmonės analizė

  • Prognozės

  • Duomenų vertinimas

  • Rinkos analizė


Tekstas paimtas iš „Euromonitor
International Ltd“ sertifikato

* Suomija nėra įtraukta į duomenis

 
 
Online Survey