Slapukų naudojimas.

Bosch interneto svetainėje naudojami slapukai, kad į pirkinių krepšelį galėtumėte dėti prekes, internetu užsisakyti meistro paslaugas ir kad Bosch galėtų rinkti anoniminius statistinius duomenis, kurie padeda tobulinti interneto svetainės veikimą. Jeigu jums tai netrukdo, į šį pranešimą nekreipkite dėmesio. Jeigu apie naudojamus slapukus ir apie tai, kaip tvarkyti nuostatas, norėtumėte sužinoti daugiau, spustelėkite nuorodas dešinėje pusėje.

 

Džiovyklė nekaista

Džiovyklė nekaista – ką daryti?

Džiovyklė nekaista – ką daryti?

Jūsų džiovyklė nebekaista? Jeigu jūsų džiovyklė tinkamai nebekaista, prireiks ekspertų pagalbos. Jokiomis aplinkybėmis neturėtumėte bandyti remontuoti savo džiovyklės patys, jeigu ji nebekaista. Greičiausiai pridarysite tik dar daugiau žalos Geriausias sprendimas – susisiekti su Bosch klientų aptarnavimo komanda. Darbuotojai greitai jums pasiūlys patikimą pagalbą, kuri kainuos mažiau, negu galėtumėte pamanyti.

Galite susisiekti su Bosch klientų aptarnavimo komanda, atsakinga už stambius prietaisus, telefonu <CustSerPhoneNo> (ištisą parą, bet kurią savaitės dieną) arba susitarti dėl patogaus susitikimo laiko internetu.

Į kontaktus ir informaciją

Susisiekite

Išskirtinis aptarnavimas – prieš įsigyjant ir vėliau.
Dirbame nuo pirmadienio iki penktadienio nuo 9.00 iki 17.00

Pagalba jau pakeliui

Susitarkite dėl susitikimo bet kurią sau patogią dieną ir tinkamu laiku.

Bosch buitinių prietaisų remonto centras

Išskirtinis aptarnavimas – prieš įsigyjant ir vėliau.

Įsigykite mūsų priedų iš mūsų serviso partnerių

Raskite priedų ir mūsų išbandytų bei patvirtintų tinkamomis naudoti valymo bei priežiūros priemonių asortimentą.