Išnaudokite visas savo išmaniųjų namų prietaisų galimybes ir supaprastinkite kasdienius darbus su „Home Connect“. Nesvarbu, kur bebūtumėte, visus savo „Bosch“ buitinius prietaisus galite stebėti ir valdyti tiesiogiai „Home Connect“ programėlėje. Tiesiog atsisiųskite programėlę ir išbandykite išmaniųjų namų prietaisų galimybes jau šiandien.

Vakarienė paruošta!

Su „Home Connect“ programėle savo buitinius prietaisus galite valdyti taip, kaip norite. Stebėkite indaplovės programos eigą, įkaitinkite orkaitę dar būnant parduotuvėje ir paverskite balso asistentą savo asmeniniu kavos ruošimo meistru – tiesiog ištarkite „Alexa, paprašyk kavos aparato paruošti mano mėgstamiausios kavos“, o visa kita padarys „Bosch“ kavos aparatas. Užsakymas paruoštas!

Išmaniųjų prietaisų ekosistema

Nesvarbu, ar norite įtraukti balso asistentą į maisto ruošimo procesą, ar sumaniai valdyti energijos vartojimą, nuolat besiplečianti „Home Connect“ išmaniųjų paslaugų ekosistema suteikia galimybę valdyti prietaisus taip, kaip jums patinka.

Atskleidžiame visas paslaptis apie „Bosch“ išmaniuosius kavos aparatus

Nesvarbu, ar mėgstate laisvai pastatomą, ar įmontuojamą kavos aparatą – „Wi-Fi“ ryšys ir programėlė padeda lengviau įveikti kasdienybę. Kai tik sujungsite savo išmanųjį kavos aparatą su „Bosch Home Connect“, ryto kava gali būti paruošta dar jums neišlipus iš lovos. Tiesiog naudokite programėlę ir paleiskite kavos aparatą nuotoliniu būdu – mėgstama kava jau lauks jūsų.

O jei turite „Google Home“ arba „Alexa“ įrenginį, galite netgi užsisakyti šviežią espreso balsu – lyg bendrautumėte su barista. Dar niekada nebuvo taip paprasta įtraukti puodelį kavos į savo ryto rutiną.

Kavos puodelis, esantis priešais sienoje įmontuotą kavos aparatą „Bosch“.

Išreikškite save su espreso – kava pagal jūsų skonį

Naudojant išmanųjį kavos aparatą, jums nebereikia jokių ypatingų įgūdžių, kad pasigamintumėte ypatingą kavą. Mūsų išmanieji kavos aparatai su integruota „Aroma Max“ sistema sumala kavos pupeles ir pašildo vandenį iki tobulos temperatūros, kad galėtumėte mėgautis idealiu kavos puodeliu. Jums tereikia naudoti „Aroma Select“, kad sureguliuotumėte espreso stiprumą pagal savo pageidavimus. Tai greičiausias jūsų kelias į tobulą kavą.

Dar geriau – galite išsaugoti savo nustatymus pačiame aparate arba kaip mėgstamą receptą programėlėje „Home Connect“, kad visada greitai pasiektumėte gerą kavą. O kad niekada nepritrūktų reikalingų ingredientų, programėlė jums primins įdėti pieną atgal į šaldytuvą ir nupirkti daugiau kavos pupelių, kai jų pritrūks.

Dailus, juodas kavos aparatas „Bosch“, įmontuotas šalia stilingos orkaitės, aplinkui baltos blizgios spintelės.

Atraskite visiškai naują kavos pasaulį

Išmaniosios jūsų „Wi-Fi“ kavos aparato funkcijos leis mėgautis kiekvienu gurkšniu tarsi tikram kavos žinovui. Be klasikinio gėrimų asortimento, jau įdiegto aparate, „Coffee World“ funkcija programėlėje „Home Connect“ gali papildyti jūsų meniu net 12 papildomų specialių gėrimų iš pupelių. Galbūt net atrasite kelią nuo kapučino iki indiškos „Kaapi Camp“ kavos.

Be visų šių pasirinkimų, programėlės „Know-how“ funkcija padės lengvai tapti kavos ekspertu. Sužinokite, kaip vanduo, kavos pupelės ir aparato slėgis susijungia ruošiant gėrimą, ir kaip šių parametrų reguliavimas leidžia pritaikyti skonį pagal jūsų pageidavimus.

Telefonas, kuriame iš arti rodomi juodos kavos ir pieno su espresu nustatymai.

Pagal užsakymą – jūsų kavos gėrimų rinkinys

Daug svečių ir daug skirtingų kavos pageidavimų? Naudokite kavos grojaraštį programėlėje „Home Connect“, kad vienu metu nusiųstumėte kelis užsakymus savo išmaniajam espreso aparatui. Tuomet galėsite stebėti, kurį gėrimą šiuo metu ruošia jūsų „Bosch“ barista.

Dėmesio – laikas išvalyti!

Švarus išmanusis kavos aparatas ne tik ilgiau tarnaus, bet ir leis mėgautis geriausiomis kavos savybėmis. Laimei, jūsų išmanusis kavos aparatas ir „Home Connect“ programėlė tai palengvina – gausite pranešimus, kai reikės valyti ar nukalkinti įrenginį. Be to, rasite išsamias instrukcijas, ką daryti. Dažnai tai paprasta – pavyzdžiui, pieno talpą tereikia įdėti į indaplovę.

Atraskite mūsų išmaniųjų kavos aparatų modelius iš Bosch

Maksimaliai išnaudokite savo kavos aparatą

Atraskite mūsų išmaniųjų kavos aparatų asortimentą jau šiandien ir sužinokite, kaip „Bosch Home Connect“ gali padėti jums paruošti tobulą kavos puodelį.

Žiūrėti visus išmaniuosius kavos aparatus

Sujunkite su partneriais ir pritaikykite sau

Mūsų „Bosch Home Connect“ partneriai jūsų išmaniajai virtuvei suteikia daugiau patogumo ir kontrolės. Galite integruoti viską – nuo balso asistentų ir išmaniųjų energijos valdymo sprendimų iki IFTTT™ automatizavimo. Pasirinkimas priklauso jums. Leiskite skleistis savo vaizduotei ir kurkite naujus kasdienius procesus, kurie palengvins jūsų gyvenimą.

Prieškambario nuotrauka, kurioje matomos durys ir spintelė, ant kurios padėtas išmanusis garsiakalbis. Kampe stovi universalus skėčių ir drabužių stovas su tvarkingai pakabintomis striukėmis.

Valdymas balsu

Nustatykite balso komandas, kad galėtumėte dar paprasčiau atlikti kasdienes užduotis, pvz., įjungti indaplovę arba išvirti kavos puodelį, nepajudinant nė piršto.

Rankoje laikomas mobilusis įrenginys, o fone matoma virtuvė ir atidaryta indaplovė. Telefono ekrane rodomas pranešimas „if this then that“ sukuria modernaus patogumo įspūdį.

Pritaikykite savo išmaniuosius namus pagal savo poreikius su IFTTT™

Sukurkite individualizuotas veiksmų sekas. Pavyzdžiui, paruošus vakarienę įjungti šviesą arba padarius kavos įjungti jūsų mėgstamiausią dainą.

DUK apie „Home Connect“

Kaip užsiregistruoti, kad galėčiau naudoti „Home Connect“?

Atsisiųskite programėlę „Home Connect“ ir susikurkite paskyrą.

Kaip prijungti prietaisą prie programėlės „Home Connect“?

Prietaisą, palaikantį „Home Connect“, galite prijungti prie „Wi-Fi“ tinklo nuskaitant pateiktą QR kodą. Jį rasite pridedamame greitojo paleidimo vadove. Jei šio dokumento neturite, tiesiog pasirinkite „I don’t have a printed guide“ (neturiu spausdinto produkto vadovo) ir įveskite savo prietaiso E numerį. Ieškodami savo prietaiso QR kodo, taip pat galite naudoti prijungimo vadovą, kurį rasite „Home Connect“ svetainėje.

Kodėl bandant susieti nerodomas mano „Home Connect“ prietaisas?

Įsitikinkite, kad jūsų mobilusis įrenginys prijungtas prie to paties „Wi-Fi“ tinklo, prie kurio bandote prijungti savo „Home Connect“ prietaisą. Jei bandote prijungti kaitlentę ir gartraukį, įsitikinkite, kad abu prietaisai susieti su jūsų „Home Connect“ paskyra. Jei maršrutizatoriuje naudojamas atskiras dviejų dažnio juostų tinklas, įsitikinkite, kad dviejų tinklų pavadinimai skiriasi. Jei naudojate „Wi-Fi“ ryšio diapazono plėtiklius, įsitikinkite, kad plėtiklio pavadinimas skiriasi nuo maršrutizatoriaus pavadinimo ir kad prietaisą siejate su plėtikliu.

Kodėl mano „Home Connect“ prietaisas neprijungiamas prie „Wi-Fi“ tinklo, kai prisijungiu prie jo programėlėje „Home Connect“?

Jei programėlė „Home Connect“ nusiuntė neteisingus prisijungimo duomenis jūsų „Home Connect“ prietaisui, jo nepavyks prijungti prie „Wi-Fi“ tinklo. Pabandykite savo įrenginyje pasirinkti parinktį, leidžiančią pamiršti tinklą, ir prisijungti iš naujo, kad įsitikintumėte, įvedę teisingą slaptažodį.

Pamečiau instrukcijas, gautas kartu su „Home Connect“ prietaisu. Kur galiu jas gauti?

Jei neberandate instrukcijų, jas rasti galite čia.

Be to, jei žinote savo prietaiso E numerį, susiejimo proceso metu galite paspausti mygtuką „I don’t have a printed guide“ (neturiu spausdinto produkto vadovo) ir įvesti E numerį, kad instrukcijas gautumėte tiesiogiai programėlėje.

Kokius veiksmus reikia atlikti norint susieti „Home Connect“ prietaisą?

Įsitikinkite, kad laikotės kartu su prietaisu pateikto „Home Connect“ diegimo vadovo. Kiekvienam prietaisui reikalingi skirtingi veiksmai. Šie veiksmai taip pat pristatomi ir programėlėje „Home Connect“ atliekant susiejimą.

Kodėl nepavyksta prijungti programėlės „Home Connect“ prie „Wi-Fi“ tinklo?

Kai kurie įrenginiai ieškos interneto ryšio. Atliekant susiejimo procesą, jūsų įrenginys prisijungs prie prietaiso „Wi-Fi“ tinklo, kad perduotų prisijungimo duomenis. Kadangi prietaisas neturi interneto ryšio, mobilusis įrenginys persijungs į kitą tinklą, kuris turi interneto ryšį, nutraukdamas susiejimo procesą. Kad taip nenutiktų, įjunkite skrydžio režimą, eikite į „Wi-Fi“ nustatymus ir vėl įjunkite „Wi-Fi“. Įsitikinkite, kad esate prisijungę prie maršrutizatoriaus „Wi-Fi“ tinklo.

Kodėl prijungus „Home Connect“ prie „Wi-Fi“ vis tiek nepavyksta atlikti susiejimo proceso?

Patikrinkite, ar galite prisijungti prie interneto naudodami kitą įrenginį. Įsitikinkite, kad interneto ryšiui patikrinti nenaudojate mobiliojo ryšio duomenų. Įsitikinkite, kad ten, kur įrengtas prietaisas, yra stiprus tinklo ryšys.

Kodėl mano „Wi-Fi“ tinklas nerodomas programėlėje „Home Connect“?

Išjunkite maršrutizatorius (ir ryšio diapazono plėtiklius / „Wi-Fi“ kartotuvus), kad nebedegtų nė viena lemputė. Tai padarius, palaukite 30 sekundžių, o tada vėl įjunkite maršrutizatorius. Palaukite, kol maršrutizatorius bus visiškai paleistas iš naujo, ir patikrinkite ryšį naudodami kitą mobilųjį įrenginį. Daugiau informacijos ieškokite savo maršrutizatoriaus naudotojo vadove.

Programėlė „Home Connect“ vis tiek neveikia. Ką daryti?

Pašalinkite programėlę „Home Connect“, o tada iš naujo įdiekite naujausią programėlės „Home Connect“ versiją. Tai atlikę, iš naujo paleiskite mobilųjį įrenginį ir vėl pradėkite susiejimo procesą.

Vis tiek nepavyksta susieti „Home Connect“ prietaiso. Ką daryti?

Atkurkite gamyklinius „Home Connect“ prietaiso nustatymus. Naudojimo ir priežiūros vadove rasite instrukcijas, kaip iš naujo nustatyti prietaisą.

Ar „Wi-Fi“ maršrutizatoriui keliami kokie nors reikalavimai?

„Home Connect“ sistema veikia su visais rinkoje esančiais standartiniais „Wi-Fi“ maršrutizatoriais, jei jie yra ne senesni nei penkerių metų (apytiksliai). Saugumo sumetimais, „Wi-Fi“ tinklai turi būti užšifruoti (naudojant WPA arba WPA2 šifravimą). Jei jūsų „Wi-Fi“ tinklas nėra užšifruotas, negalėsite užregistruoti savo prietaiso.

Programėlėje rodomas klaidos kodas. Ką jis reiškia?

Išsamius aprašymus ir trikčių šalinimo instrukcijas galite rasti „Home Connect“ svetainėje. Peržiūrėkite visus klaidų kodus.

Ar „Home Connect“ apsaugo mano duomenis?

Tam, kad brangūs jūsų duomenys išliktų saugūs, „Home Connect“ veikia tik su šifruotais „Wi-Fi“ tinklais. Tai padeda užtikrinti naudotojui kiek įmanoma saugesnį naudojimąsi programėle „Home Connect“. Taip pat reguliariai atliekame sistemos patikras, padedančias apsisaugoti nuo profesionalių įsilaužėlių.

Su kokiomis operacinėms sistemoms galima naudoti „Home Connect“?

Programėlę „Home Connect“ galima naudoti „iOS“ ir „Android“ įrenginiuose.

Kurie „Bosch“ prietaisai palaiko programėlę „Home Connect“?

Peržiūrint gaminius „Bosch“ svetainėje, filtravimo parinktyse pasirinkite „Išmanusis prietaisas“ ir peržiūrėkite su „Home Connect“ suderinamų prietaisų sąrašą.

Galite patikrinti, ar „Home Connect“ nurodyta internetiniame konkretaus gaminio puslapyje. Taip pat, ar prietaisas suderinamas su „Home Connect“, galite patikrinti prietaiso vadove.

Baltas žmogaus siluetas su pliuso ženklu, šalia teksto „MyBosch“ juodame fone, siūlantis vartotojo abonementą arba profilio funkciją.
MyBosch

Registruokitės nemokamai ir gaukite daug pranašumų!

Bosch namų prietaisų aptarnavimo ikona
Mūsų paslaugos

Išskirtinis aptarnavimas – prieš įsigyjant ir vėliau.
Dirbame nuo pirmadienio iki penktadienio nuo 9.00 iki 17.00

5248 6600

careline-LT@bshg.com

Experience Bosch ikona
Remontas, atsarginės dalys ir priedai.

Jei jums reikia pagalbos su „Bosch“ buitine technika arba norėtumėte įsigyti atsarginių dalių ir priedų, prašome susisiekti su mūsų aptarnavimo partneriais.

Vietinių pardavėjų paieškos ikona
Rasti platintoją

Raskite platintojus arti savęs!