[global.common.btn.skiptocontent]
Buitiniai prietaisai
Prisijungti / registruotis

„Home Connect“ - klausimai ir atsakymai

Ar kiti elementai, tokie kaip apšvietimas ar šildymas, gali būti įtraukti į sistemą Home Connect?

Su Home Connect įvairūs skirtingų gamintojų buitiniai prietaisai integruojami vienoje programėlėje. Skatiname vis daugiau partnerių ir tarnybų integruoti Home Connect į savo produktus ar paslaugas arba būti integruotiems į mūsų Home Connect sistemą. Tai leidžia mums nuolat gerinti išmaniųjų namų patirtį. Mūsų įranga ir visa Home Connect sistema gali būti lengvai integruota naudojant vadinamąją taikomojo programavimo sąsają (angl. Application Programming Interface, API).

Ar mano Bosch prietaisui teikiama nuotolinės diagnostikos paslauga? Kaip ją naudoti?

Nuotolinės diagnostikos paslauga teikiama tik tam tikriems prietaisams ir tam tikrose šalyse. Norėdami patikrinti, ar nuotolinės diagnostikos paslauga teikiama jūsų buitiniam prietaisui, eikite į nuotolinės diagnostikos skyrių Home Connect programėlėje. Tiesiog pasirinkite Service (techninė priežiūra) > Diagnostics and help (diagnostika ir pagalba) > Diagnostics (diagnostika) ir pasirinkite pageidaujamą prietaisą. Arba galite paskambinti klientų aptarnavimo tarnybai. Paskambinę nurodykite atitinkamo modelio numerį, pagal kurį mūsų darbuotojas nustatys, ar jūsų buitiniam prietaisui teikiama nuotolinės diagnostikos paslauga.

Jei iškiltų problema su jūsų Bosch prietaisu, tiesiog paskambinkite klientų aptarnavimo karštąja linija, kurios telefonas nurodytas programėlėje, ir susitarkite dėl prijungto prietaiso nuotolinės diagnostikos seanso. Gavę jūsų leidimą Bosch klientų aptarnavimo specialistai nuotoliniu būdu patikrins jūsų prietaisą, identifikuos problemą ir pasiūlys aiškų sprendimo būdą. Jei vis dėlto problemos tokiu būdu išspręsti nepavyks, Bosch techninės priežiūros specialistui bus pavesta atvykti pas jus į namus su reikiamomis atsarginėmis dalimis ir atlikti remontą.

Kada galėsiu įsigyti prietaisus su Home Connect funkcija parduotuvėse?

Šia funkcija pasižymi dauguma nuo 2017 m. pradžios gaminamų Bosch buitinių prietaisų visose kategorijose. Skalbyklių, džiovyklių, orkaičių, kaitlenčių, šaldytuvų ir kavos aparatų veikimą dabar galima stebėti ir valdyti bet kur panorėjus per Home Connect programėlę.

Ar mano jau anksčiau įsigytuose prietaisuose galima įdiegti Home Connect funkciją?

Ne. Prietaisų modernizavimas arba programų pritaikymas jiems nėra paprastas dėl šių priežasčių: sprendimas (programėlė), įdiegtas vėliau, visada yra ne toks optimalus, palyginti su sprendimu, kuris planuotas nuo pat pradžių, be to, jis gana brangus. Be to, buitiniams prietaisams taikomi specialūs saugumo reikalavimai, kurių reikia laikytis net ir keičiant elektroninę įrangą vietoje.

Ar kiti elementai, tokie kaip apšvietimas ar šildymas, gali būti įtraukti į sistemą Home Connect?

Kol kas to neplanuojame, nes daugiausia dėmesio skiriame įvairių gamintojų buitinių prietaisų integravimui vienoje bendroje programėlėje. Tačiau visada esame atviri naujiems sprendimams, o tai reiškia, kad mūsų įranga ir visa sistema Home Connect ateityje gali būti integruota į kitas namų automatizavimo sistemas. Termostatų ir dūmų detektorių integravimas yra kitas žingsnis tinkama kryptimi. Be to, Home Connect šiuo metu kuria programinės įrangos kūrimo rinkinį, kad mūsų partneriams būtų paprasčiau prisijungti prie mūsų sistemos.

Ar prietaisai gali būti valdomi iš kelių įrenginių tuo pat metu?

Taip, buitiniai prietaisai gali būti valdomi iš kelių mobiliųjų įrenginių. Pirmasis, prisijungęs prie buitinio prietaiso, yra aukštesniojo lygio naudotojas, turintis tam tikras teises ir galintis, pvz., nuo prietaiso atjungti kitus naudotojus. Toks naudotojas gali tiesiogiai valdyti prietaisą.

Kokie būtiniausi reikalavimai taikomi WLAN maršruto parinktuvui?

Sistema Home Connect veikia su visais parduodamais standartiniais WLAN maršruto parinktuvais, kurie taip pat veikia su įprastais išmaniaisiais įrenginiais (išmaniaisiais telefonais ir planšetiniais kompiuteriais). Saugumo sumetimais WLAN tinklai turi būti šifruoti (WPA ir WPA2 šifravimas). Jeigu jūsų WLAN tinklas nėra šifruotas, negalėsite priregistruoti savo prietaiso. Tokiu būdu naudoti Home Connect bus ne tik paprasta, bet ir saugu.

Kokie reikalavimai taikomi duomenų apsaugai ir saugumui?

Sukūrėme ir įdiegėme specialiai Home Connect skirtą išsamų saugumo sprendimą. Į jį įtrauktos ir įprastos sistemos patikros, nukreiptos prieš profesionalius programišius. Naudojame pažangiausias šifravimo technologijas ir periodiškai prašome nepriklausomų ekspertų išsamiai patikrinti mūsų sistemą. Programėlė Home Connect yra paženklinta TÜV-TRUST-IT spaudu Trusted App. Šį spaudą sudaro šifravimo ir duomenų saugumo užtikrinimo technologijos, atitinkančios Federalinio duomenų apsaugos įstatymo nuostatas bei vidinių ir išorinių patikrų rekomendacijas.

Kuo išsiskiria ypatinga Home Connect saugumo koncepcija?

Home Connect saugumo koncepciją sudaro įvairios priemonės, taikomos konkretiems sistemos Home Connect komponentams (buitiniam prietaisui, programėlei, ryšio moduliui, Home Connect serveriui ir kt.), ir naudotojo sąsajos: duomenų mainai vyksta pagal Home Connect protokolą. Tik svarbiausia informacija yra saugoma Home Connect serveryje. Taigi, duomenys apie prietaisų su Home Connect funkcija naudojimą nebus sujungiami su duomenimis, gautais registruojant programėlę Home Connect. Taip užtikrinamas didesnis naudotojų duomenų saugumas. Duomenų apsikeitimas taip pat galimas tik šifruotuose tinkluose; saugumo sertifikatai, serverio užkarda ir slaptažodžio apsauga programėlėje Home Connect užtikrina didesnį saugumą.

Ar galiu pasirinkti tokius nustatymus, kad mano prietaisas nesiųstų jokių duomenų?

Kai kurios funkcijos priklauso nuo to, ar prietaisas yra prijungtas prie serverio. Tačiau galite patys nuspręsti, ar naudoti papildomas funkcijas, kurias siūlo prie tinklo prijungti prietaisai. Prietaisai tik tada siųs ir gaus duomenis, jei to pageidausite, ir galite juos atitinkamai kontroliuoti.

Ar galiu pašalinti savo duomenis? Ar galiu būti tikras, kad tokie duomenys bus visiškai pašalinti?

Taip, galite būti tikri, kad tokie duomenys bus visiškai pašalinti. Galima atkurti buitinio prietaiso gamyklines nuostatas. Tokiu būdu visos tinklo nuostatos ir paskyros bus atskirtos nuo prietaiso. Savo Home Connect paskyrą galite bet kuriuo metu pašalinti programėlėje spustelėję nuostatų mygtuką. Kad iš Home Connect serverio pašalintumėte savo asmens duomenis, paskambinkite į Home Connect tarnybą. Paprastai visi duomenys, susiję su naudojimu, automatiškai pašalinami po 10 dienų.

Ar buitiniams prietaisams numatoma įdiegti LAN jungtį?

Ne, šiuo metu LAN jungtis nenumatoma, nes Home Connect duomenų mainams naudoja belaidį vietinį tinklą. Būtų labai sudėtinga visus prietaisus prijungti prie tinklo LAN kabeliu. Nusprendėme naudoti belaidžio vietinio tinklo technologiją, nes dabar ji prieinama beveik visuose namuose, todėl įmanomas tiesioginis mobiliųjų įrenginių ir buitinių prietaisų ryšys.

Kokios įrangos reikia, kad veiktų Home Connect funkcija?

Be buitinio prietaiso su Home Connect funkcija dar reikia išmaniojo įrenginio su programėle Home Connect ir WLAN maršruto parinktuvo, ir tai viskas.

Mano buitinį prietaisą pasiekia silpnas WLAN signalas, nes atstumas nuo jo iki WLAN maršruto parinktuvo yra gana didelis. Ar tai reiškia, kad aš negaliu naudotis Home Connect?

Tokiu atveju galimi keli variantai. Galima išplėsti jūsų ryšio zoną panaudojant tinklo kartotuvą. Jei kartotuvas pastatomas tarp prietaiso ir maršruto parinktuvo, belaidžio interneto veikimo zona turėtų pasiekti, pavyzdžiui, rūsį be jokių problemų. Kitas variantas jūsų buitiniam prietaisui pasiekti interneto ryšį yra naudoti elektros tinklo adapterį. Taip buitinį prietaisą galėsite prijungti prie interneto tiesiogiai per tinklo adapterį ir jį valdyti. Mūsų klientų aptarnavimo komanda mielai jus konsultuos bet kuriuo iš atvejų ir padės bet kokios aparatinės įrangos, kurios gali prireikti, klausimais.

Kaip sužinoti, ar mano tinklas pasieks vietą, kurioje pastatytas mano prietaisas?

Galite pasinaudoti tam tikromis programėlėmis, tokiomis kaip „Wi-Fi Analyser“, siekdami patikrinti ryšį prietaiso stovėjimo vietoje. Taip pat siekdami patikrinti signalo stiprumą prietaiso stovėjimo vietoje galite naudoti išmanųjį telefoną arba planšetę.

Kiek ši programėlė kainuoja ir iš kur galiu ją atsisiųsti?

Programėlė yra nemokama, ją galima atsisiųsti iš Apple App Store arba Google Play Store parduotuvių.

Ar Bosch prietaisai su Home Connect vis tiek bus parduodami ir su popierine instrukcija?

Taip. Popierinė instrukcija bus pridėta prie naujai įsigyto ir jums pristatyto prietaiso. Tačiau skaitmeninis naudotojo vadovas naudotojui naudingesnis, nes juo naudojantis lengviau suprasti buitinių prietaisų funkcijas.

Mūsų paslaugos

Išskirtinis aptarnavimas – prieš įsigyjant ir vėliau.
Dirbame nuo pirmadienio iki penktadienio nuo 9.00 iki 17.00

5248 6600

careline-LT@bshg.com

Remontas, aptarnavimas & priedai.

Jei jums reikia pagalbos su „Bosch“ buitine technika arba norėtumėte įsigyti atsarginių dalių ir priedų, prašome susisiekti su mūsų aptarnavimo partneriais.

Rasti platintoją

Raskite platintojus arba remonto dirbtuves arti savęs!