Nuotolinės diagnostikos paslauga teikiama tik tam tikriems prietaisams ir tam tikrose šalyse. Norėdami patikrinti, ar nuotolinės diagnostikos paslauga teikiama jūsų buitiniam prietaisui, eikite į nuotolinės diagnostikos skyrių Home Connect programėlėje. Tiesiog pasirinkite Service (techninė priežiūra) > Diagnostics and help (diagnostika ir pagalba) > Diagnostics (diagnostika) ir pasirinkite pageidaujamą prietaisą. Arba galite paskambinti klientų aptarnavimo tarnybai. Paskambinę nurodykite atitinkamo modelio numerį, pagal kurį mūsų darbuotojas nustatys, ar jūsų buitiniam prietaisui teikiama nuotolinės diagnostikos paslauga.
Jei iškiltų problema su jūsų Bosch prietaisu, tiesiog paskambinkite klientų aptarnavimo karštąja linija, kurios telefonas nurodytas programėlėje, ir susitarkite dėl prijungto prietaiso nuotolinės diagnostikos seanso. Gavę jūsų leidimą Bosch klientų aptarnavimo specialistai nuotoliniu būdu patikrins jūsų prietaisą, identifikuos problemą ir pasiūlys aiškų sprendimo būdą. Jei vis dėlto problemos tokiu būdu išspręsti nepavyks, Bosch techninės priežiūros specialistui bus pavesta atvykti pas jus į namus su reikiamomis atsarginėmis dalimis ir atlikti remontą.